מאגיה שחורה

המושג "מאגיה שחורה" הרבה פעמים אינו מובן, מסוכן ומפחיד. לאלו שיש להם אפילו טיפת נגיעה בעולם המיסטי, מושג זה קשור לערכים כמו הצד האפל, הרוע המוחלט, פולסא דנורא, האנרגיה השלילית וכדומה.

אי אפשר ממש לקרוא לזה כך. כישוף שחור הוא לא טוב ולא רע, זה רק שם, באיזו נקודת מבט לדבוק, לאיזה צד להשתייך הוא העסק האישי של כל אחד.

מאגיה שחורה פרקטית

יש צורך לציין מיד: אין קשר בין כישוף שחור לבין מה שמכשפים מציעים, אלה שמבטיחים ללקוחות שלהם שליטה על העולם כמעט.



הכישוף הוא, קודם כל, רמה מסוימת של התפתחות רוחנית, שליטה של המכשף, לאחר שהשיג את זה, האדם מקבל את הזכות לקרוא לכוחות האופל לצדו, להתנהל איתם, כדי להשיג בעזרתם את מטרותיו.
המכשפים הלבנים לא יעשו זאת, לא משום שאינם יכולים, אלא משום שהם אינם מציבים לעצמם משימות כאלה, אותן לא היה ניתן להשיג בעזרת כוחות האור בלי לערב את כוחות האופל.

הכוחות האפלים אינם חזקים יותר מכוחות האור, הם פשוט בעלי אופי שונה, משהו שהמכשף הלבן אפילו לא ידבר עליו.
עבור המכשף השחור אין מחסומים מוסריים, הוא מסוגל ליצור כל דבר, גם אם זה מוביל להשלכה מכוונת של רשע על אדם אחר או קבוצת אנשים. אין פלא שהנציג הראשון של המכשף השחור הוא הנחש התנ"כי, ששכנע את אדם וחוה להפר את חוק האלוהים, תוך התעלמות מהאיסור. מאז אותה תקופה, כפי שמקובל לחשוב, הופיעה המאגיה השחורה.

מאז מאגיה שחורה הולידה מספר עצום של ענפים, כולל בין היתר רוחניות, אוקולטיזם ואחרים. כמה חוקרים רואים את השטניזם בתור תוצר של המאגיה השחורה, אבל זה נשאר נושא שנוי במחלוקת.

להטיל קללה

מאגיה שחורה, הטלת קללות והאפשרויות הנוראיות שלה: לקלל, לכשף למוות, כישופי דם ואדמת בית קברות.



מאגיה שחורה עובדת בעיקר עם ישויות מהעולם הבא המסייעות למכשף להשיג את מטרתו. הכישוף השחור מתבצע על ידי מכשפים וכמה שמאנים, במיוחד אלה שעובדים עם אדמות בית הקברות, רעלים ועשבי תיבול. עם זאת, יהיה זה לא נכון לחשוב כי מעשי הכישוף השחור משמשים רק כדי לעשות רע.

העוסק בכישוף שחור משתמש בו לעתים קרובות כדי לרפא אדם, אם יש צורך. גם המאגים הלבנים יודעים כישוף שחור, אבל לא מיישמים אותו כמעט. כדי לרפא אדם, יש לדעת באיזו דרך הוא נפגע אנרגטית. לעתים קרובות, צריך להסיר קללה באותו אופן כפי שהיא הוטלה.

מכשף שחור יכול להטיל קללה, אך גם להסירה. כל כישוף אהבה, כישוף שנעשה בדרך השחורה, עם שימוש באדמת בית קברות, ישויות ודם אנושי, הוא כישוף שחור.

דבר נוסף הוא שאתה לא יכול להשתמש כישופים של מאגיה שחורה לבד - כדי לשלוט על כוחות הצד השני נדרשת הכנה מיוחדת, היא הכרחית, יש צורך לעבור חניכה, ללמוד במשך זמן רב ולאחר מכן מגיעה הזכות לגשת אל סודות הכישוף השחור. זה לא זמין לכולם, אבל עבור חובבנים זה לגמרי קטלני. מזל אם הלחש פשוט לא עובד, אבל זה קורה לעתים קרובות בצורה אחרת לגמרי - זה עובד, אבל עם תוצאה אחרת ומביא למכשף ולאחרים הרבה סבל.

לחשים

"מאגיה היא אמנות הפיכת אמונות טפלות למטבע מצלצל". (Ambrose Bierce, מילון השטן)

יש הרבה ספרות על הלחשים של הכישוף השחור. את רוב הספרים האלה ניתן לקנות בחנויות ספרים באינטרנט.

קסם נמצא בגישה חופשית - לפתוח ספר, לעשות מה שהוא אומר, ואתה תהיה מאושר. אבל האם אושר באמת?

השיער נעמד כשאת מבינה כמה צרות ובלאגן יכולים לעשות אנשים, שמשתמשים ללא נסיון בספרים כאלה. ואפילו מאמינים, אפילו שברוב הספרים שיש בשוק אפילו אין את מפתחות הכישוף או הוראות מפורטות, שבלעדיהם הם לא יעבדו, שלא לדבר על דברים אחרים שנדרשים בזמן העבודה.

אנשים משננים לחשים באופן אובססיבי, ואז תוהים: "למה הבחור השכן כמו שלא הסתכל לכיוון שלי, ממשיך לא להסתכל, אפילו נמנע ממני, אבל לי קפצו פצעים על הפנים, הלב כואב ויש צרות בעבודה". מה אני יכולה להגיד? "רציתי לעשות סופת רעמים, ויצא לי עז" - זה בדיוק המקרה.

כל אדם נבון מבין, אם כל כך קל להיות מכשף, למה אנחנו עדיין לא מוקפים פלאים בכל צעד שאנחנו עושים?

כדאי להזכיר לעצמך אמת אחת חשובה מאוד: לעולם לא!!! מכשף שחור אמיתי לעולם לא ימסור את סודותיו להמונים.
כל דבר ממדף הספרים, או לגמרי לא נכון, או נראה-נשמע באופן חשאי, באופן חלקי, ולאחר מכן נזרק למדפים למטרת רווח.

עניין אחר - סודות הכישוף הלבן. מאגיה לבנה נועדה מלכתחילה לשימוש נרחב, המהות שלה היא לעזור לאדם, בפרט, כדי ללמד אותו כיצד לעזור לעצמו. זה חל על כל תחום של החיים - בריאות, רווחה כלכלית, קריירה, חיים אישיים, לימודים. לחשים ומנטרות של הכישוף הלבן הם בהירים, עוזרים, נגישים, לא מביאים רע. בגלל זה אפשר בקלות לקרוא אותם.

כישופי אהבה

כמו הכישוף הלבן, גם הכישוף השחור משתמש בלחשים עבור כסף, אהבה או מזל. ההבדל הוא באילו דרכים זה מושג.



בדיוק בגלל זה לפני שהולכים למכשף שחור, צריך לחשוב ולהחליט בעצמך - גם אם את כבר צריכה סוג כזה של אהבה, על מנת להשיג את זה את צריכה להרוס את חייו של גבר, ללכת, כמו שאומרים "על כל הראש" עם סיכון בריאותי וסיכון חיים.

יתר על כך, בשום דבר טוב, ככלל, זה לא נגמר. הסטטיסטיקה הבלתי פוסקת אומרת, אחוז גדול של אנשים המכושפים על ידי לחשים של מאגיה שחורה, מתים בטרם עת מאלכוהוליזם, התמכרות לסמים, כתוצאה מתאונה. אושר ואהבה אנשים כאלה ואלה שהטילו עליהם את הקסם השחור, ככלל, לא מקבלים. הגבר נמשך לבת זוג, אבל יחד הם לא יכולים לחיות, זה אפילו מגיע לשנאה. רבים מאנשים אלה, שלא מצאו לעצמם מקום בחיים האלה, התאבדו.

לסיכום

כפי שאתם רואים, הכישוף השחור הוא לא צעצוע. זה דורש עשר, מאה פעמים לחשוב לפני שפונים אל מכשף שחור. סרגיי לוקייננקו כתב באחד הספרים שלו: "נסיון הוא כוח עצום. מפחיד יותר מכוח מאגי." אולי, הרבה יותר קסם וכוח זה רק לוותר על הכוונות השחורות שלך.

תגובות